♥ Translate in your own language

zondag 3 juli 2011

Update Operatie 3 Mirjam


Vanmorgen gewapend met een heerlijke doos bonbons zijn wij even een bakkie wezen doen bij Mirjam en Roy, het verhaal van Mirjam grijpt ons weer behoorlijk aan, en de manier waarop zij behandeld is in het MCA is heel erg slecht. Dit verhaal heeft Mirjam vanmiddag op haar Hyves gezet:

Ging dus niet goed…. 4 uur na operatie werd ik met spoed weer geopereerd vanwege nabloeding weer in mijn borst. Die was mega opgezwollen en ondanks grote hoeveelheid morfine kreeg ik meer pijn. Daarna weer pech want ben mrsa verdacht en werd dus in isolatie gebracht. 3 weken terug schijn ik met iemand die mrsa had op zaal te hebben gelegen. Alle toeters en bellen gingen af na 2e operatie terwijl ik hele ziekenhuis al door was en daarvoor gewoon op de recovery heb gelegen enz. Nu moest ik eigenlijk morgen voor wondcontrole naar ziekenhuis omdat er in 3 weken 3x is geopereerd(groter infectiegevaar) maar hoef ik niet te komen omdat ik mrsa verdacht ben…….ze bellen……tsssss. De zusters vonden het ook erg vervelend zo’n patiënt die net uit de ok is en dat ze dan iedere keer beschermingspakken aanmoesten. Krreg geen eten!! Mijn drain schoot los en het bloed liep over mijn rug, ik dus bellen en achter het raam zei ze door de intercom wacht maar tot 8 uur…….. nadat ik zei dat bloed mijn onderbroek indroop…zucht kwam ze… Zo ging het de hele tijd toen ik in isolatie lag en ben wel beetje klaar met MCA.. ook met artsen en mamateam. Valt toch wel mee zei de verpleegkundige van het mamateam….halve borst weg……….VALT niet mee tr… Afin 11e weer uitslag en daarna wachten op internist oncoloog voor verdere traject. Ben nu heel erg brak nog en best wel pijn in vergelijking met vorige keer. Verder als ik binnen 5 dagen niets hoor ben ik niet verdacht of besmet. Schijnt dat ze ook 24 uur kweken hebben. Arts vond het bespottelijk dat ik in isolatie moest! Protocollen!
Wat een toestand niet!?
Als iemand een reactie willen schrijven……of een oppeppertje aan Mirjam , hier onder kan dat hoor! Groeten en een fijne Zondagavond,
Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:

Linda, Francisco en Lorena zei

4 juli 2011 at 09:51

Zijn geen woorden voor……maar een kus voor Mir !!