♥ Translate in your own language

vrijdag 8 juli 2011

Bijna Weekend


Van Harte Gefeliciteerd Fred, mijn broer is vandaag 70 jaar geworden!!
Na een rommelige week van afspraken, Fysiotherapie, Computer vergadering, onkruid tussen de tegels uitpeuteren op de tuin, was het gisteravond eindelijk rust……dacht ik nou nee dus, begon opeens het
rookalarm in de hal te gieren en te piepen, ik als een gek zoeken wat er aan de hand was en kon in de badkamer de vieze lucht ruiken van geschoeid rubber of zo, ik had wel mijn wasmachine aanstaan, en ja hoor de stop was er al uitgeslagen, dus moest het wel de wasmachine zijn, stinken dat het deed bah!! Alle ramen open gezet, Cor op een gegeven moment de bloed hete was er uit gehaald…..Cor natuurlijk kijken wat een nieuwe motor kost, (niet goedkoop dus!) maar ik zeg die machine is 9 jaar oud dus liever een nieuwe, gelijk op de computer zoeken naar een niet te dure maar wel een goeie natuurlijk. Vandaag hebben wij er een gekocht en wordt morgen voor 13:00 uur gebracht. Het is een LG 147 MW geworden.


Met Mirjam ging het niet zo lekker, zij had waarschijnlijk een ontsteking in de borst, Roy vertelde dat als het morgen nog zo rot voelt, zij even naar het ziekenhuis gaan! Dus maar even afwachten, a.s. maandag horen wij de uitslagen van alles dus spannend.
Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen: