♥ Translate in your own language

zondag 28 mei 2006

Keuring van mij web

Ik heb een Bronzen Award voor mijn web-log gekregen, en ik ben er erg blij mee.

Het rapport kan je lezen als je op het Award klikt.
Ik leer er weer van en zal alle dingen doen en veranderen wat er in het rapport staat, ik hoop dat het lukt want sinds de veranderingen in de web-log is het best weer moeilijk om alles zo te krijgen dat het netjes is.

Photobucket - Video and Image Hosting

geef ook een reactie wie dit leest bedankt !!
groetjes Truus

3 opmerkingen:

Anoniem zei

mossel
mossel.web-log.nl/
Geplaatst op 28 mei 2006 at 01:34
hallo, leuke log. Hoe krijg je toch allemaal die dingetjes aan de zijkant, ik heb er ook wel, maar die stond er al met de oud log. En wat een leuke klok. Fijne zondag, groetjes mossel

Anoniem zei

Linda
Geplaatst op 28 mei 2006 at 18:47
Goh mam, een bronzen award !! goed hoor, nou veel succes met het veranderen en tot morgen.
XXX Lin

Anoniem zei

mossel
mossel.web-log.nl/
Geplaatst op 28 mei 2006 at 23:15
hallo, gefeliciteerd met je bronzen award, op naar goud. Een fijne maandag, groetjes mossel