♥ Translate in your own language

zondag 15 oktober 2006

Roy en Mir 13 jaar Getrouwd 2006

Photobucket - Video and Image HostingEindelijk weer even tijd voor mijn logje!!
Het was echt een rare rommel week met veel troep van het zandstralen van de gevels, die vent heeft zelfs gisteren op zaterdag gewerkt maar het is nu klaar (de gevel alleen).(en niet mijn gevel Fransje!!!!)
Jullie zullen wel denken wie is Fransje nou zo als jullie weten hebben we een paar jaar geleden een reünie gehad van de 6 de klas lagere school, en nu is er weer 1 bij gekomen namelijk Frans Wals.


klik op foto voor groter

Gisteren was ik even bij Wil andere klasgenoot Wil is zaterdag thuis gekomen van haar knie operatie, ze heeft nog wel wat pijn maar gaat goed met haar, 29 December wordt haar andere knie geopereerd.

Vandaag zijn Roy en Mirjam 13 jaar getrouwd dus gaan vanmiddag even richting Pancras.

Roy en Mir GEFELICITEERD.

Morgen 16 Oktober is Cobi jarig (63), hoop dat we er een gezellige dag van kunnen maken, zal wel ze is best wel positief gelukkig 19 Oktober gaat ze naar OLVG naar oncoloog voor verdere onderzoeken, dus maar afwachten.

Photobucket - Video and Image Hosting

Ik wens iedereen nog een fijne Photobucket - Video and Image HostingTruus.

1 opmerking:

Thomas zei

op 15 oktober 2006 at 11:20

Hallo! Leuke en gezellige log is dit! Ga zo door. Heel veel succes ermee enne..kom je ook eens bij mij langs?

Groetjes van Thomas http://www.musicalinfo.web-log.nl