♥ Translate in your own language

dinsdag 7 november 2006

1 dag Parijs!

Hallo hier ben ik weer, zoals beloofd wat foto’s van het uitstapje naar Parijs. Hartstikke leuk maar erg vermoeiend vooral de metro, daar is niet over nagedacht om met kinderwagens of invalide wagens op de metro te komen, wat een ramp niet één poortje om de buggy er door te krijgen, dus moest je de buggy over de hekjes heen tillen.

We hebben wel veel gezien, maar het moest in een sneltreinvaart.
Eigenlijk te kort, Parijs is zo groot.

Nu de beslommeringen weer van alle dag, morgen woensdag komen de stucadeurs en gaan de hal en zolder afmaken (hoop ik).

a.s Vrijdag weer even met Cobi naar AMC dan krijgt ze te horen wat ze gaan doen met haar, ik heb namelijk net van haar gehoord dat ze misschien buikvlies kanker heeft! Verder weet ik daar niets over, maar dat horen we vrijdag wel.

Groetjes van Truus.

2 opmerkingen:

Nettie zei

op 9 november 2006 at 16:35

Voor mij mag je goud hebben met je web het is te veel om naar te kijken. Wat een dotje Lorena wat een grote ogen echt een plaatje. En ja Parijs in 1 dag is ook wel veel maar wat een belevenis met die trein lijkt me. Okidootje hierbij gelijk een groet aan jullie allen van ons. Nettie en Maarten en Maya

Truus en Cor zei

op 9 november 2006 at 20:18

Hoi Nettie leuk dat je me goud geeft, ik vind het ook leuk om te doen maar heb soms geen tijd om elke dag even te schrijven.
Ja wat een scheetje hé Lorena, ze is nu 5 maanden en lacht de hele dag.
Groetjes en we spreken elkaar weer Truus & Cor