♥ Translate in your own language

vrijdag 19 januari 2007

Storm

Nederland kampte gisteren met de zwaarste storm in jaren, zegt het KNMI. "De laatste keer dat er een storm woedde van dit formaat was op 27 oktober 2002."
(Dat weet ik nog goed want ik was jarig en de brandweer moesten we bellen omdat de dakrand naar beneden dreigde te vallen).
Vanmiddag is Cor naar de tuin geweest, Imro was op de tuin en er was bij hem een boom omgevallen en bij ons was aan de achterkant het dak de singles (dakpannen) eraf gewaaid.
3 nieuwe pakken gehaald en repareren maar weer, gelukkig viel het mee.

Vandaag was natuurlijk Lorena weer bij ons, ze is zo schattig en lacht meestal
en natuurlijk foto’s gemaakt leuk hé????
Allemaal een fijn weekend groetjes Truus.

3 opmerkingen:

Lin zei

op 20 januari 2007 at 08:53

zeker lief. tis ook een schatje

xxx Lin

Lorena zei

op 27 januari 2007 at 09:31

Hoi opa en oma, vanavond kom ik een nachtje voor het eerst bij jullie logeren, ik hoop dat ik de hele nacht door zal slapen, maar ik kan niks beloven hoor…maar ik heb er wel zin in.
XXX Lorena

Om@ zei

Geplaatst op 27 januari 2007 at 10:13

Ja Lieve schat,
dat gaat gezellig worden, maar eerst gaan we op visite bij tante Wil, want die is jarig!!!
Hieperdepiep piep, dus zet je feestmuts & neus maar op.
Tot vanmiddag doeii.Oma
dikke kus xxx