♥ Translate in your own language

maandag 26 maart 2007

Weekend

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketWe hebben de verjaardag van Cor zaterdag gevierd, het was lekker druk en gezellig. En natuurlijk hadden we een taart die weer héérlijk was, s’morgens waren Diny en Jan op visite, ik kan Diny van toen we in Australie woonde, wij werkte samen bij Philips, Nederlanders zoeken elkaar toch op en zo is het gekomen, later is zij ook terug gegaan naar Nederland en we hebben nog regelmatig contact. Cobi is niet geweest zij had behoorlijk last van de chemo. Zondag zijn we nog even bij haar geweest. Ans had een bloemetje voor haar meegenomen dus hebben die gebracht. Photo Sharing and Video Hosting at Photobuckets’middags zijn we naar het tuinhuisje geweest en hebben al behoorlijk geruimd, gesnoeid, geharkt, en het was heerlijk weer daarvoor. Het was wel even wennen al dat bukken, we waren allebei doodmoe en wat rugpijn, maar ja je moet ergens beginnen.
Morgen komt Linda en gaan we winkelen. Morgen ga ik ook nog een logje maken want Woensdag is Maureen jarig, de taart is al besteld !!!!!

Truus

1 opmerking:

Ingrid zei

op 26 maart 2007 at 22:20

Hoi Truus,
Bedankt voor je bezoekje op mijn weblog!
Ik heb ook even bij jou rondgesnuffeld, maar jouw weblog ziet er ook gezellig uit zeg!
je bent al 2 jaar aan het webloggen!
Alsnog mijn felicitaties!
Fijne avond verder nog…
Dikke Beren Knuffel van Ingrid
beerinnetje.web-log.nl/beerinnetje/