♥ Translate in your own language

vrijdag 29 juni 2007

Vakantie!

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketMorgen ochtend vroeg gaan we vliegen, Wil brengt ons naar Schiphol, we gaan naar La Linea dat ligt bij Gibraltar, wij zijn dan in de plaats waar Francisco zijn ouders en familie wonen. Linda, Francisco en Lorena zijn daar al, wij hebben daar een hotel geboekt en zijn uitgenodigd voor een trouwpartij van een nichtje van Francisco volgende week zaterdag de 07-07-’07.Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Het weer is daar momenteel erg lekker 23 gr Photo Sharing and Video Hosting at Photobucketen zonnig dus beter dan hier en gelukkig niet zo heet als in Turkije en Griekenland. Cor en ik zijn 14 juli weer terug en hoop wat mooie foto’s te maken van uiteraard de trouwerij en van de omgeving. Ik hoop dat ik niet te veel last van mijn knie krijg, maar…… we hebben een auto gehuurd dus kan mijn knie ook wat rust krijgen af en toe en toch veel zien.

Groetjes vanPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

Geen opmerkingen: