♥ Translate in your own language

dinsdag 18 december 2007

Kerstlunch op school 2007

Even een rustig dagje, gisteren ben ik voor het eerst naar de sportgedeelte van de Fysio geweest, gefietst en wat oefeningen gedaan, het zit namelijk nog steeds niet goed met mijn knie, vanmorgen toen ik opstond was het pijn overal, maar na een paar uur gaat het toch beter, ik juich niet te hard het is af wachten, volgende week maandag weer en daarna 2 x in de week.





Morgen middag ga ik met Wil naar de
HORECA EN BAKKERSCHOOL daar hebben we het jaarlijkse kerst-diner. Een deel van de leerlingen kookt en bakt en de andere leerlingen serveren het uit, de volgende dag is het andersom. het is altijd heel gezellig en ook enorm lekker, ik neem mijn camera mee, kan ik wat plaatjes schieten.



Fijne dag en groetjes, Truus.

Geen opmerkingen: