♥ Translate in your own language

zondag 3 februari 2008

High Tea

Zaterdag middag 2 uur hadden Wil, Astrid, Ingrid en ik afgesproken op het Rembrandtplein we gingen namelijk heerlijk High Tea - en in Schiller .

We werden naar de tafels gebracht en kregen een welkomst drankje van Sensodine (Wil en Ingrid hadden kortingskaartjes bij de tandpasta voor High Tea 2 voor de prijs van 1)
Een aardige ober bracht ons een standaard met schalen met daarop scones, croissantjes en een bakje met dikke room, en kleine sandwiches met zalm en gerookte kalkoen.
Verschillende smaken kleine potjes jam stonden er al.en dat was het voorlopig. Mm, dat smaakte wel lekker. En er stond ook nog 1 bordje met kleine soesjes en andere lekkere taartjes en 1 bordje met heerlijke bonbons het was allemaal zo lekker. We kregen een pot heet water en allemaal verschillende soorten thee.
We lieten het ons goed smaken en ondertussen hebben we gezellig zitten kletsen.

P1080213_3 P1080215 P1080221_1 P1080222_2 P1080224 P1080225 P1080223_1 P1080230 P1080235 P1080237

Klik op de foto's voor groter
Op een gegeven moment zei de ober zijn jullie klaar voor de volgende gang, nog meer……we waren al zo vol, maar ja we waren wel benieuwd wat er kwam. Het bestond uit een glaasje goulashsoep, een garnalenkroket en een worstenbroodje. Het smaakte allemaal weer zo lekker.
Het was inmiddels half 5 geworden dus moesten toch wel weg, het was een fijne middag en volgend jaar weer hé meiden ??

Groetjes Truus


1 opmerking:

Ingrid zei

op 4 februari 2008 om 17:16

Wat zijn we verwend zaterdag bij de high tea. Het was erg gezellig en de tijd vloog om. Ik was blij dat ik de soep voor mijn man al gemaakt had want ik zat zo vol dat ik meteen ben gaan rusten. Volgend jaar weer.

groetjes Ingrid