♥ Translate in your own language

vrijdag 14 maart 2008

Zaterdag


Hier ben ik eindelijk weer, het is vervelend maar ik heb het natuurlijk weer druk gehad.
En ik heb goed nieuws!!
Afgelopen Donderdag zijn we weer met Cobi mee geweest naar het OLVG, voor de uitslag van het bloed onderzoek, Cobi was zo zenuwachtig al de hele week bang voor de uitslag, maar…..het was helemaal goed gelukkig, dus zij moet nu weer over 3 maanden terug komen.

Cor en ik hebben hard gewerkt maar de kamer is nu eindelijk klaar, op een paar dingen na, de tv meubel willen we nog veranderen, die staat er totaal niet meer bij.
misschien iets aan de muur voor de dvd en video glas of zo, we gaan nog even zoeken.
Ik ben nu langzaam alles uit aan het zoeken wat ik weer terug ga zetten in de kamer, wij vinden het wel lekker ruim zo, dus er blijft een hoop op zolder staan of we doen het weg, ik zal wat foto’s er op zetten maar zal ze zaterdag morgen maken, ik ben moe en ga zo lekker slapen.


Truus



Geen opmerkingen: