♥ Translate in your own language

woensdag 9 april 2008

tijd voor een logje


Weer even tijd om een logje te schrijven.
Vorige week een beetje ziek geweest, een soort buikgriep, deze week gaat het weer beter. Ook weer naar Fysio geweest en ik moet zeggen na een weekje rust lijkt het toch beter te gaan met onze knieën.
Morgen komt Lorena weer, ze waren een lang weekend naar Beekse Bergen met vrienden. Ze hadden twee huisjes met drie gezinnen. Wat ik gehoord heb hebben ze het leuk gehad, Lorena heeft slecht geslapen, die miste haar eigen bedje.
We hebben geboekt en gaan over een week of acht naar Kos lekker twee weken er tussen uit, een mooi hotel en 1 kilometer van Kos-Stad.
Het weer moet echt wat beter worden, we zijn nog niet een keer naar het tuinhuisje geweest. Vandaag was het net winter, ik was op de fiets met Wil mee naar OLVG zij was met het busje, toen ik weer naar huis ging kreeg ik toch een hagel en regenbui op me kop, ik was drijfnat tot op het bot zo koud, alles moest de was in.


Truus

Geen opmerkingen: