♥ Translate in your own language

dinsdag 17 maart 2009

Middelburg

Vanmorgen was ik naar Schiphol, Wil kwam terug van vakantie 3 weken Afrika, en ik dacht ik ga haar verrassen, Sjaak zou haar ophalen, jammer genoeg had ik geen telefoon nummer van Sjaak dus ben ik met de trein gegaan. Wil was enorm blij weer normaal te kunnen praten in plaats van te sms'en, de vakantie was grandioos prachtige excursies, mooie dingen gezien, ik weet niet alles maar onder een kopje koffie vertelde Wil over o.a Krugerpark ik geloof dat ze zo'n 400 foto's had gemaakt. Deze heb ik op Schiphol gemaakt. Klik voor groter. Wil met Sjaak. Het weekend in Middelburg was gezellig, het Hotel zag er van buiten mooi uit, maar een maal op de kamer het was wel netjes en schoon, maar ik denk dat het een 1 persoon kamer was en dat ze er gewoon één bed bij hebben gezet. Vrijdag was het schitterend weer, lekker op terras gezeten in het zonnetje, Zaterdag begon redelijk meer wind en het begon om een uur of 12 te regenen, dus zijn langzaam richting Neeltje Jans gereden, via Rotterdam weer terug naar huis, van de foto's heb ik weer een Slideshow gemaakt. Morgen komt Linda, ons haar weer knippen dan zit het weer netjes op Cor zijn verjaardag, Maandag is hij jarig maar we geven het Zondag, makkelijk voor de gene die werken, en gratis parkeren op zondag natuurlijk. En dan volgende week Zaterdag is Maureen jarig, 10 jaar alweer!!


Iedereen een gezellige dag Woensdag, groeten Truus.

Geen opmerkingen: