♥ Translate in your own language

zondag 20 december 2009

Bijna Kerst

Hallo allemaal, wat en sneeuw vandaag hé, Bij ons in Amsterdam is er wel wat gevallen maar niet van gut gut, ik heb van Marry een paar prachtige foto's gekregen, ik vond deze de mooiste. En was ik met Cobi de stad in van de week De Bijenkorf mooi verlicht, en beetje sneeuw op balkon!! Klik voor groter


En wij zijn geslaagd met een vakantie huisje in Adelaide kijk maar op mijn andere weblog TRUUS & COR DOWN UNDER (Met foto's) Linda heeft ook weer een heel verhaal over Lorena op LORENA'S WEB-LOG gezet dus veel te lezen, morgen komt Maureen logeren, zij is nu bij Linda.

Fijne dagen, ik weet niet of ik nog tijd heb om voor de kerst te schrijven, Truus & Cor


2 opmerkingen:

Marry zei

dinsdag 22 december 2009 om 11:31

Dag Truus,

Wat een verschil inderdaad in zo'n klein landje als Nederland. Het ene gedeelte krijgt een heel pak en de ander bijna niets. Dat de sneeuw over je beeldscherm dwarrelt is ook erg mooi. In mijn Picasa album heb ik de map van winter 2009 inmiddels weer aangevuld met een paar foto's. De kerstboom is nu in een ander gedeelte van de tuin gezet, maar dat hadden jullie waarschijnlijk op het filmpje al gezien.
Als ik het goed heb begrepen hebben jullie nu alles rond voor de reis naar Australië. Jullie zijn er helemaal klaar voor !!!! Heeft Cor al positieve berichten gekregen wat betreft het autorijden ?
Ook Lorena's web heb ik even weer bekeken en ik kan altijd enorm genieten wanneer ik de foto's van Lorena bekijk. Een echt fotomodelletje. Namens ons drietjes de groetjes aan de hele familie...Fijne Feestdagen en weer tot de volgende.

Groetjes,

Marry

Truus zei

dinsdag, 22 december 2009 om 12:12

Hoi Marry,

Bedankt voor je berichtje, Samen met Maureen je foto's bekeken, filmpje had ik al gezien, Maureen zegt de kerstboom staat op de plaats van de trampoline!! Cor gaat volgende week weer bellen als hij deze week weer niets hoort van CBR....tweede Kerstdag is het hier een familie eetfestijn....dus namens hun ook Fijne Feestdagen voor jullie

Groetjes, Truus