♥ Translate in your own language

woensdag 26 mei 2010

Mooi Weekend

PhotobucketWat een prachtig mooi Pinksterweekend was het, vandaag was het wat frisjes vond ik.
Wij hebben een paar rustige dagen op de tuin gehad, we hadden de pech dat onze koelkast (op gas) het heeft begeven, Cor had hem al nakeken en ik schoon gemaakt, netjes alles er ingezet toen wat flesjes water, na een tijdje nog niet koud, wat hoger gezet, maar nee hoor, hij had er geen zin meer in. Ik heb s'avonds op Marktplaats gezocht, er waren er maar weinig, een paar in Amsterdam maar die vond ik te duur, nog wat verder gezocht en toen was er een op gas, daar stond al een erg laag bod bij dus heb ik de man gemaild wat hij er voor wilde hebben, hij mailde terug dat het een redelijk bod moest zijn dus bood ik 100 euro, hij zei kom maar halen, maar...... het was helemaal in Drenthe in Emmer Compascuum, ik had er nog nooit van gehoord, 150 km. Dus 2 de Pinksterdag zijn we op weg gegaan naar Drenthe en hebben de koelkast op gas gekocht. Op de terug weg zijn we bij vrienden ook in Drenthe Marry, Roel en Maroe geweest, we hebben een fantastische middag gehad, Marry heeft deze prachtige foto's gemaakt.




Truus

Geen opmerkingen: