♥ Translate in your own language

zaterdag 27 november 2010

Sinterklaas surprise


Hallo lieve lezers, ik had het even druk van de week met van alles en nog wat. Dinsdag was ik met Wil en Cobi naar tuincentrum Osdorp, daar is het altijd zo mooi in Kerstsfeer, wel moe van al dat geloop maar ook wel gezellig. Ik ben ook druk bezig met een surprise maken voor Sinterklaas feestje bij Linda, vandaag heb ik wat cadeautjes gekocht. Cor was gisteren al op zoek geweest, zelfs helemaal naar de Cuyp gelopen ( wel met krukken ) en met cadeautjes terug gekomen, beter dan vorig jaar Lin! Een gedicht maken vind ik wel moeilijk, maar ik ga me best doen.

Ik ga ook foto's maken van het surprise maken.

Nog even een mededeling, de zus van Ans, Renie komt Zondag avond op TV in het programma Postcodeloterij om 21:30 op RTL 4 bij Linda de Mol, leuk hé!

Photobucket

2 opmerkingen:

Linda zei

30 november 2010 at 10:34

Net al 2 reacties hiervoor geschreven, en hiervoor 6 pogingen om hier iets te schrijven….hoe t komt weet ik niet maargoed…
Heb ook alle kadootjes binnen, 2 gedichten af en en surprise bijna klaar, en jullie ??
enne…..lekker weertjeeeeeee tis hier winterwonderland in de tuin !!

kus Lin

M@m zei

30 november 2010 at 11:08

Ik weet niet waar het aan ligt Lin, maar ik wacht meestal tot ik een mailtje krijg, daarna ga ik uit de web-log!
Wij hebben ook alles klaar, behalve de surprises bijna…..het weer is morgen nog erger -14 zeggen ze!!
Fijne dag Knuffel mam XXX