♥ Translate in your own language

maandag 13 december 2010

Kerstlunch op school '10


Vandaag is Ans jarig, gisteren waren wij bij haar op visite, de eerste verjaardag zonder Jan, het is ook nog maar zo kort geleden, het was toch weer heel gezellig zo met z'n allen. Ans had een heerlijke pan erwtensoep gemaakt, smullen hoor!!

Cor rijd weer auto sinds Donderdag, wel weer prettig en niet meer afhankelijk, zijn knie gaat prima hij heeft nog wel steeds fysiotherapie voorlopig.

Het is weer bijna kerst, van morgen was ik naar computer les, vanmiddag hadden Wil en ik weer kerst diner op De Berkhoff elk jaar gaan wij, al een paar jaar.......ik heb natuurlijk foto's gemaakt alleen niet alles, het zag er ook zo mooi en lekker uit dat ik het voorgerecht en het Kerst dessert vergeten ben te fotograferen, en het was toch lekker....Mmmmmm. En natuurlijk was de Kerstman er weer bij, gezellig sfeertje.

Groetjes Truus

2 opmerkingen:

Linda zei

14 december 2010 at 10:20

Waren de spruiten ook lekker mam ???????
hahahah

ღTruus zei

14 december 2010 at 18:57

Ik heb ze voor je meegenomen…..jij lust ze toch ook!! haha.
Hoe is de Trappenklimmer, heb je hem al?
Mam xxx