♥ Translate in your own language

woensdag 1 september 2010

Knie


Ja hoor het is weer raak met mij! Niet gevallen of zo, maar net misschien niet goed op gelet met opstappen op mijn elektrische fiets, ( twee weken geleden met Sail ) mijn trapper stond hoog dus ik stapte op en zette kracht en toen met mijn gewicht op het stuur, zakte het stuur naar beneden, met de gevolgen dat mijn knie een dreun kreeg. Vanmorgen had ik een afspraak met de Orthopeed van AnnaTommie en ga a.s. Vrijdag een MRI Scan krijgen de Orthopeed denkt aan Meniscus of de banden, dus niet zo best, volgende week Donderdag hoor ik de uitslag. Dus nog even door bijten.........het is behoorlijk pijnlijk en loop momenteel met een kruk!
Klik op de foto!
Een tijdje geleden hebben ze besloten om bij Lorena spalken voor haar beentjes aan te meten, Linda had een foto gestuurd, ze lijken groot maar als Linda een andere foto heeft van Lorena dat zij ze aanheeft, dan zet ik de foto erbij. Volgende week Zondag gaan ze op vakantie naar Spanje, een paar weken er tussenuit ook naar de ouders van Francisco. Dit jaar hebben ze een leuk huisje gehuurd in de omgeving van Gibraltar, zwembad en auto erbij, het is nog steeds mooi weer daar, heerlijk voor ze!!

Update!! Lorena in de speciale statafel en spalken,
Klik op foto voor groter.


Groetjes Truus

2 opmerkingen:

Lin zei

3 september 2010 at 08:54

Zeeeker heerlijk !! we zijn écht aan het aftellen….
Foto en filmpjes van Lorena komen er nu aan, ze heeft ze aan in de statafel !

XXX Lin

minoesjka zei

3 september 2010 at 12:22

Nou, heel veel sterkte met je knie.