♥ Translate in your own language

zondag 26 december 2010

Tweede Kerstdag 2010


Onze eerste Kerstdag was gezellig, leuk, lekker gegeten, spelletjes gedaan en veel gekletst, gewii't (behalve de oudjes!), Boer zoekt vrouw spel, gekregen en gespeeld (leuk spel), gesnoept (lekker truffels en appeltaart), gefonduud (heerlijk) sorry foutje te veel gedronken haha(gegourmet) , Linda, Francisco en Lorena zijn na de Chocolade fontein naar huis gegaan, Roy Mir Dyonne en Maureen hebben hier geslapen, en zijn na het ontbijt en de koffie naar huis gegaan. Cor en ik zijn als een speer door het huis gesjeesd met de stofzuiger en mop en na een uurtje of zo was alles weer opgeruimd en netjes. Ik heb alle foto's en filmpjes gezet op mijn Photoalbum en zijn te zien op klik >> Kerst 2010 << wij kregen ook een filmpje van Linda, Kerst in het Duinhuis met papa Francisco op het spring kussen zo schattig, onderaan kan je een reactie schrijven!



Groetjes Truus

3 opmerkingen:

Linda, Francisco en Lorena zei

26 december 2010 at 21:58

hebben we ook gefonduud ???????????? hahahah heb ik zeker gemist…..

ik ga de foto’s gauw kijken, de filmpjes zullen wel té erg zijn !!

was heeerrrrrlijk en erg gezellig !

kus van ons
p.s. Lorena had goed geslapen en was om 9:15 wakker

ღTruus zei

27 december 2010 at 00:07

Stom hé, vast te diep in het glaasje gekeken ………..ik heb het al veranderd, leuk filmpje van Lorena en Francisco, ze hebben de grootste lol samen!
Welterusten XXX M@m

Linda zei

27 december 2010 at 10:04

ach ja mag wel een keertje toch !?

leuk he dat filmpje, ze heeft het op jouw bed ook nog geprobeerd maar die jumpte niet zo lekker als het springkussen !!

Lorena werd weer eens NIET opgehaald dus weer gebeld, tis nu 10:00 en ze is net 10 minuten weg….kutconnexxion !

ik ga wassen en stofzuigen en weet ik veel wat allemaal dus doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

XXX