♥ Translate in your own language

zondag 9 januari 2011

Zondag

Hallo allemaal, eindelijk weer even tijd! Misschien hebben jullie het gemerkt maar mijn Web-Log is iets veranderd, in het rechter hoekje stond altijd een oogje, nu heeft Web-Log weer eens dingen veranderd en had ik opeens allemaal teksten staan in plaats van dingen die er al jaren opstonden. Ik ben al bezig geweest om het een en ander te veranderen maar......kost tijd. Mijn weekje na het Nieuwjaarsdag! (voor degene die ik vergeten ben) nog de allerbeste wensen voor dit jaar en vooral gezondheid! Natuurlijk mijn huis weer in de oude stijl terugbrengen, kerst spullen weg brengen naar zolder, schoonmaken enz.

Deze week toch wel druk met alles, mijn pc scherm deed al een tijd raar, als ik hem aan wilde doen dan moest ik er langs wrijven...en ging meestal gelijk aan, maar de laatste tijd ging het van 1,2,3 pogingen langzaam naar 80, 90 x dus zat een kwartier te poetsen langs de rand, dus heeft Cor Samsung gebeld die zei goed verpakken en opsturen, dat is nu gebeurd, Cor had de tv uit de slaapkamer gisteren aangesloten, zodat ik toch kan computeren, maar het beeld gaat steeds weg, dan weer uit, ik werd er gek van, nu heeft Cor het scherm omgezet en heeft hij de tv scherm en ik zijn oude pc scherm (snappen jullie het nog?) Dus ik kan eindelijk weer door werken op mijn computertje.


Ik wil de jarigen even feliciteren vandaag Nel, maandag Maarten, en dinsdag Wim, allemaal een fijne dag van ons.
Truus en Cor

1 opmerking:

Linda zei

Lin Francisco en Lorena says:
9 januari 2011 at 19:30

jaja ik snap het nog, was erbij met dat rare scherm….
wij zijn vandaag even naar Leiden geweest, beetje gewinkeld en gewandeld, Lorena vond het ook wel lekker op de heenweg sliep ze…pff alsof ze nog niet genoeg had geslapen hahah
Een halve dag zonder Dora dat is wat !! maar toen ik hem de laatste 5 minuten in de auto aam zette was ze zooooooooo blij hahaha was zo schattig en had ze weer praatjes voor 10 !!
Net gegeten en zo naar bedje toe.

kusssss van ons