♥ Translate in your own language

maandag 7 maart 2011

Echo voor Linda en Roy Jarig


Hallo lieve allemaal, ik ben er weer. Ik wil jullie ook bedanken voor de prachtige kaarten en berichtjes, bezoekjes, telefoontjes die ik heb gekregen. De operatie is achter de rug en nu verder herstellen. Morgen komt de fysiotherapeut, ik heb nog wel pijn maar zal wel minder worden. Een foto van de kaarten en bloemen en een kaart van Lorena

Vandaag is Roy jarig 45 alweer! normaal gaan we altijd een bakkie doen, maar dat lukt nog niet echt, Roy en Mirjam, Dyonne en Maureen Gefeliciteerd! Geniet van jullie lekkere Tiramisu taartje, volgende keer maar weer. Achter de pc valt niet mee, dus kijk hoe lang ik het uithoud.
Dan mag ik nog een nieuwtje vertellen, Linda is zwanger en vond het goed dat ik het op de web-log mag zetten. Wij wisten het al even, maar het is nog zo pril dus zijn we wel voorzichtig, maar...............de echo is zo mooi en het filmpje kan je het hartje zien kloppen en het is op de foto en filmpje 6½ week, leuk hé! Als het 10 weken is, word er weer een echo gemaakt, spannend allemaal, Klik op de foto's voor groter!
Ik wens iedereen een fijne avond

Truus

Geen opmerkingen: