♥ Translate in your own language

zaterdag 4 augustus 2012

Logeren

Photobucket Maureen en vriendin Roos kwamen dinsdag middag met de trein naar Amsterdam om bij ons te logeren. Maureen wilde Woensdag naar de open dag van Ajax, dus vroeg zij of haar vriendin Roos ook mee mocht. Boven op zolder slapen gezellig toch de twee dames hebben zich volgens mij behoorlijk vermaakt.
Woensdag heeft Opa ze gebracht naar het Ajax stadion, wij zijn naar het tuinhuisje gegaan, dat ligt op een steenworp afstand van het stadion, en konden wij mee genieten van de herrie en gejoel en muziek uit het stadion. Ik zal wat foto's neer zetten van de dames;
Alle foto's worden groter als je er 1 x en daarna nog 1 x op klikt...alleen die van Ajax niet die zijn met de mobiel gemaakt
Donderdag wilden zij de stad in Maureen mocht Nikes kopen en wat jurkjes, Roos had ook geld meegekregen, ik moest ook mee, dus eerst de Nikes gekocht toen een broodje gegeten in La Place  Kalverstraat.
Daarna zijn wij naar de meiden winkel>> Bershka <<gegaan ontzettend leuke kleding, er was er ook een op de Nieuwendijk, dus zijn wij daar heen gelopen, daar hadden ze iets meer keus, het was daar ook niet zo druk. Toen vond ik het genoeg zo en hebben wij nog van die overheerlijke mergpijpjes meegenomen bij van de Linde, nou ik was bek af en zijn met de tram naar huis gegaan.......
s'avonds spelletjes gespeeld, tv gekeken in de slaapkamer.
Vrijdag middag hebben wij de meiden weer naar huis gebracht, Maureen hield een modeshow van wat zij gekocht had....
 
 Bakkie koffie gedronken in de tuin bij Mirjam. 
Daarna op de terugweg bij Linda geweest daar hebben wij een shoarma broodje gegeten, de kids geknuffeld en daarna naar huis ook nog een mooie foto van Rafael en Lorena in haar nieuwe speel bed....
Vandaag op de tuin zag ik een Libelle, ik heb geprobeerd een mooie foto te maken en dit is het geworden:
Photobucket Truus

Geen opmerkingen: