♥ Translate in your own language

woensdag 30 augustus 2006

Gelijkenis!!

Ik heb op internet gezocht om iets te doen met de druiven die ik op de tuin heb,
het zijn er best wel veel maar te klein om zo op te eten en ook wat zuur……..dus ga ik er jam van maken.Ik moet ze nog wel plukken maar dat komt wel als het wat droger wordt.

Vandaag heb ik wat foto’s gemaakt van Lorena, omdat ik nog een foto had van Linda van vroeger en Francisco, vond ik het wel leuk om ongeveer de zelfde opname te maken.

Truus~~~~~~~~Linda ~~~~~~~ Francisco ~~~~~~ Lorena

Roy~~~~~~~~ Dyonne~~~~~~~ Maureen

Klik op de foto’s voor groter………

Dus zoek de gelijkenis? Groetjes Truus, truste

Photobucket - Video and Image Hosting

3 opmerkingen:

Wil zei

31 augustus 2006 at 22:46

ik heb vandaag weer even op je web-log gekeken en vond het weer erg mooi! Wat een mooie druiven heb je hangen, jammer dat je ze niet kunt eten maar succes met het maken van de jam. Wat groeit Lorena, nog even en ze kruipt!

groetjes Wil

Lin zei

31 augustus 2006 at 08:46

Tjah……het zit er allebei in vind ik…

tot zo XXX Lin

Angela zei

robineennaomi.web-log.nl/

30 augustus 2006 at 23:51

Nou jullie mogen oprecht trots zijn op jullie kleindochters, wat een lieve koppie’s allemaal!!!
Liefs van Angela