♥ Translate in your own language

dinsdag 25 januari 2011

Operatie

Eindelijk weer een berichtje……vandaag was ik naar het OLVG omdat ik terug moest komen voor mijn knie, de Orthopeed vroeg hoe het ging, ik zeg…..knudde en nog steeds hetzelfde, en veel pijn. Hij haalde de röntgen foto naar voren, hij zei op zich ziet het er niet slecht uit, ik zeg ja maar deze foto is van voor de meniscus operatie, hij zegt heeft u gelegen of gestaan toen de foto is genomen, dat wist ik niet meer, hij zegt we gaan even andere foto's maken en kom daarna maar even terug. Dus wij naar de röntgen 3 foto's en weer terug, dat zag er heel anders uit, nu kon je goed zien dat er niet veel kraakbeen meer tussen zat, hij zegt heeft u een voorkeur voor een arts, ik zeg hoezo, nou zegt hij dan kan het misschien al over ongeveer 2 weken, ik zeg…heel graag dan ben ik eindelijk van mijn pijn verlost!! Dus volgende week Dinsdag heb ik een paar afspraken bij de Nurse practitioner, Preoperatief onderzoek, Radiologie, Bloed afnemen, en dan wachten…….

Photobucket

Morgen middag naar Marianne onze pedicure.

Donderdag is Wil jarig

Photobucket Truus

Geen opmerkingen: