♥ Translate in your own language

zaterdag 9 augustus 2008

Laan BBQ 2008


Het was weer een gezellig avondje met ons laantje, zaterdagmorgen waren Cecile en ik naar de Makro geweest voor inkopen te doen, s’middags hebben we tussen het ……marineren en de fruitsalade……Linda, Francisco en Lorena naar Schiphol gebracht die zijn 3 weken naar Spanje naar Francisco zijn ouders en familie in La Linea.

Het laanfeestje zou eerst weer op de laan zijn maar we waren met 13 man dus opperde ik om het op ons terras de doen met de BBQ in de buurt, dat was een goed idee en gezelliger zo met 2 grote tafels kaarsjes en fakkels, het heeft ook nog even geregend dus snel de parasollen opgezet. Natuurlijk heb ik wat foto’s,



Het kleine ventje is Wessel van Martine en Ton. Zondag zijn we ook nog even bij Martine en Ton geweest hun oudste dochter Manon wordt a.s.Donderdag 18 jaar en gaf een feestje, ze hadden een tentje opgezet en was ook heel gezellig. Veel mensen kwamen er en één stelde zich voor als Dennie, ik keek en keek en zei tegen Cor moet je kijken ken je hem het lijkt wel een Poortvliet… (toen ik 14 jaar was heb ik tot ons trouwen en emigratie naar Australie in een bloemenwinkel gestaan 7 jaar bij de fam. Poortvliet in de Nic. Beetstraat Ome Daantje en Tante Jopie, die hadden een zoon Jaap en zijn vrouw Jopie en Dennie was heel klein, ik heb nog wat foto’s van die tijd)…ik zeg ik ga het vragen, heet jij toevallig Poortvliet, ja zegt hij, nou het is heel bijzonder om na zeker 50 jaar hem tegen te komen, het gezicht is ook nog zo gelijkend op zijn opa en vader, hij kon mij ook nog herinneringen, we hebben veel geklets en dingen opgehaald over vroeger, Jaap is overleden maar zijn moeder leeft nog dus ga ik eerdaags bellen.

Iedereen een fijne dag groeten Truus.

Geen opmerkingen: