♥ Translate in your own language

zondag 12 februari 2012

IJzige week!

Deze week was het behoorlijk koud vond ik. Donderdag morgen was ik in het OLVG voor mijn schouder, het gaat elke dag beter en de orthopeed was tevreden, en hoef dus niet meer terug te komen.
Vrijdag was Frans onze fysiotherapeut bij ons en ook hij vind het goed gaan met mijn schouder, nu ga ik Donderdag naar de fysio praktijk toe. Hij woont op een woonboot en wij hadden het over foto's, hij vertelde dat hij s'morgens vroeg het was wat nevelig, en de zon kwam op mooie foto's had gemaakt, hij heeft ze naar mij opgestuurd, dit is het resultaat, Prachtig hé!



Ook de vaat operatie van Tom Donderdag is ook goed gegaan. Vrijdag zijn wij naar Tom in het AMC geweest, het ging zo goed dat hij Zaterdag alweer naar huis mocht.

Zaterdag zijn wij naar Gé en Fred gegaan, en nog naar de Keizersrace gekeken op AT5, en later een spelletje gekaart en vandaag een rustige Zondag, Truus

Geen opmerkingen: