♥ Translate in your own language

zondag 11 maart 2012

Amersfoort

Gisteren waren Cor en ik naar Amersfoort geweest, het was echt prachtig weer vandaar de zonnebril WUPPIE , (ik heb er nog meer!) Amersfoort is een echte gezellige winkelstad, het eerste wat je ziet is de bijna 100 meter hoge Onze Lieve Vrouwetoren, de toren was niet open, maar de toren kan onder leiding van een gids van April t/m Oktober worden beklommen, dus wij hadden pech!
Verder zijn wij de winkelstraat in gelopen kwamen mooie oude geveltjes tegen, bij de Hof daar staat de hervormde Sint Joriskerk, en er is elke Zaterdag markt, van alles te koop. Verder zijn wij door gelopen in de Langestraat tot aan het einde bij de Kamperbinnenpoort daar hebben wij een bakkie koffie gedronken.
Op de foto's kan je zien dat er overal leuke grachtjes zijn, en ook kleine steegjes.



Ook kwamen wij een paar gezellige clowns tegen, op de terugweg waren de wolken erg mooi!



Morgen is Marry jarig, van Harte Gefeliciteerd, en een gezellige dag!!

Vandaag waren wij even de stad in, de mannen waren naar Ajax, Mirjam, Maureen en ik zijn de stad in gegaan, het was ook wel een fantastische mooie dag
Net onder de foto's klikken voor groter!



3 opmerkingen:

Linda zei

Amersfoort ! dat was 6 jaar geleden dat wij daar waren mam weet je nog ?? voor bruidskleding voor mij.
Wat een leuke foto's van jou met Mir en Maureen !! Ik hoop dat het donderdag ook zulk mooi weer is !! Zin an !! ;)
XXX

M@m zei

Ja dat klopt...leeftijd hé, haha, ja ze zijn mooi de foto's, ik heb ze ook nog uitgeprint voor Maureen haar kamer. Donderdag gaat het héél mooi weer worden, ik heb er zin in, (Ga nu computerles geven) Dikke kus Mam xxx

Anoniem zei

Dank voor de lieve felicitatie! Leuke foto's Truus. Wat een heerlijke dag. Hier is het nu lekker rustig. Vanmorgen een aantal vriendinnen van mij gehad en dadelijk komt mijn moeder met zus en zwager. Op een zonnige zondagmiddag in juni vieren Roel en ik samen de verjaardag voor de rest. Ik hang nu nog even lekker onderuit in de stoel, wachten tot moeder komt :-).

Groetjes,

Marry