♥ Translate in your own language

vrijdag 16 maart 2012

High Tea


Gisteren waren Linda en ik naar Rotterdam. Ik had voor mijn verjaardag (tijdje geleden ) een bon gekregen voor een High Tea, met de Tomtom ingesteld richting Rotterdam. Ik had natuurlijk mijn foto toestel mee, ik dacht nu ga ik de beroemde Erasmusbrug zien en misschien nog meer van Rotjeknor.....maar wij werden gedirigeerd naar een buitenwijk van Rotterdam. Lin zei al we kijken waar het is dan kunnen wij nog wel naar de stad rijden, toen wij eindelijk aankwamen was het net of wij in Zandvoort aankwamen, voor ons een heel groot meer met een zandstrand, lekker zonnetje, en achter ons een behoorlijk winkelcentrum, dus eerst een bakkie gedronken, en wat gewinkeld, en dachten niet meer aan Rotterdam.

Het was inmiddels al bijna 2 uur en zijn naar de winkel van de High Tea gegaan, het was behoorlijk druk en kregen al snel een pot thee, (zaterdag hadden Cor en ik een pakje gekocht voor de baby) en heb dat aan Linda gegeven, natuurlijk blauw !!
Verder zijn wij heerlijk aan het smullen gegaan, het was wel anders dan de High Tea van Pickwick, maar ik vond het heel gezellig. Doen wij vast nog wel eens!! Klik naast of onder de foto voor groter!
Terug naar huis kwamen wij langs het Kyocera Stadion van Den Haag en zag ik ook nog de molens van Kinderdijk, maar dat was iets te ver weg vanuit de auto (ook nog een buizerd en een Molen) dus toch nog een paar foto's gemaakt!!
Fijn weekend


3 opmerkingen:

Linda zei

Het was zeker heerlijck en erg gezellig !!
En heel blij met de pakjes !! XXXX
truste

Anoniem zei

Het ziet er lekker en gezellig uit ma en wat hebben jullie het getroffen met het weer...XXXMir

M@ zei

zeker weten Mir, vandaag was het gewoon koud en miezerig waardeloos weer, lekker thuis gebleven vandaag! XX Ma