♥ Translate in your own language

donderdag 28 juni 2012

Berichtjes van Linda


Linda moest vanmorgen al vroeg in het ziekenhuis zijn voor controle, tot nu toe ging het eigenlijk wel goed (op het vocht vast houden na) maar van morgen ging het anders, lees het bericht van Linda op Facebook:
Weer thuis ! Morgen moet ik weer terug naar het ziekenhuis, gaan ze weer bloed afnemen, CTG (hartfilmpje) en urine checken en mijn bloeddruk, mijn bloeddruk is te hoog maar het bloed onderzoek was goed dus geen zwangerschapsvergiftiging, het hartfilmpje was niet goed maar ook niet slecht....dus vandaar morgen weer voor de zekerheid. Ik denk zelf dat mijn bloeddruk morgen niet lager zal zijn en dat onze kleine dit weekend wel geboren gaat worden. Opwekken doen ze niet vanwege de vorige keizersnee dus zal het misschien wéér een keizersnee worden....

Nog even een laatste update (na álle telefoontjes en sms'jes...zo lief ;) )

Vanmiddag belde het ziekenhuis dat ze liever hebben dat ik morgenochtend om 9:00 weer in het ziekenhuis ben voor die onderzoeken, de gynaecologe was toch niet zo content met het hele gebeuren en als het nog hetzelfde is morgen dan is de kans erg groot dat ik morgen al ga bevallen. We wachten het nog even af....
 Wij wachten in spanning af,  Truus & Cor

Geen opmerkingen: