♥ Translate in your own language

zondag 24 juni 2012

Bij Ans op de Camping, en Cor in de sloot!



Gisteren waren wij een dagje naar Ans op de Camping bij Deventer, het was redelijk weer, alleen veel wind. Dus wij zijn s'middags een ritje gaan maken, en kozen voor Raalte. Na een stukje lopen en wat foto's maken en even rusten op een bank voor de kerk,  mensen kijken, wij kregen de slappe lach, misschien niet op z'n plaats maar wij merkten dat er enorm veel mensen op een scootmobiel of achter een rollator liepen...het was niet normaal het werden er steeds meer ik denk dat wij er wel zo'n 50 hebben gezien, een paar heb ik op de foto gezet.

Vandaag waren wij nog even naar ons tuinhuis ik wilde de buxus snoeien, Cor ging de goten schoonmaken, opeens hoor ik de achterbuurman roepen iets over de sloot, en ik loop er snel heen zie ik Cor kopje ondergaan.... ik schrok mij wezenloos, het was geen gezicht Cor helemaal zwart hoesten en proesten kroos overal, ik heb hem als een gek proberen weer op de kant te trekken, gelukkig gelukt, ik stond te beven en ben snel de geiser aan gaan doen, ik zei Cor blijf maar even staan tot ik alles een beetje in orde had binnen, handdoeken en zo, Cor zijn portemonnee uit zijn zak getrokken zijn mobiel, wij ontdekten dat zijn horloge weg is....maar ik moest toen ook wel lachen want het was echt geen gezicht. Ik had natuurlijk mijn fototoestel bij me.........dus hier komen ze
 


 
 

4 opmerkingen:

Linda zei

Waar is jullie rollator ???? hahaha

Anoniem zei

geweldig mooie foto's hahahahaha xxxmir

ღTruus zei

De Rollator hebben wij in Raalte achter gelaten....ouderdom ik dacht dat wij in Aalst waren geweest...STOM STOM STOM

Wil zei

Cor.Ik wist niet dat je op jou leefttijd nog op herhaling in dienst moest! groeten wil