♥ Translate in your own language

vrijdag 8 juni 2012

Voetbalgekte is losgebarsten!

   Vandaag is het dan echt begonnen, Nederland kleurt ORANJE!!
De TV is rond geworden en iedereen praat er over......voetbal....en nog eens voetbal, morgen speelt Nederland dus gaan wij allemaal kijken toch, er is trouwens niet veel anders om te kijken.  Ik hoop wel dat ze winnen want anders lopen de mannen maar te mopperen en sacherijnig te zijn.
Iedereen een fijne EK.
Zondag is Nettie jarig, het weer is niet zo mooi om het op de camping te vieren, dus wachten wij tot het eindelijk zomer gaat worden!

Van Harte Gefeliciteerd Nettie, hier alvast een bloemetje.
 
een fijne dag samen met Maarten

2 opmerkingen:

Linda zei

Ben ik effe blij dat ik nog geen oranje slingers heb opgehangen.....
XX

ღTruus zei

Nou ik ook niet.... maar ik heb nog wel wat stikkers voor de liefhebbers, haha en C 1000 vleugels, enz...maar je Pap is nog steeds optimistisch!!
Mam xxx