♥ Translate in your own language

vrijdag 14 december 2012

Wij zijn er weer

Dinsdag tegen de avond waren wij er weer, wij hebben een heerlijke vakantie gehad, en het weer en hotel was geweldig, kon niet beter. Maar...we hebben het al weer behoorlijk druk gehad, Cor was nog paar dagen vrij. Gisteravond zaten wij tv te kijken Expeditie Robinson, bakkie koffie, en ik zeg... we hebben nog de sinterklaas chocolade letter! Dus een stuk af afgebroken...ja hoor een tand in mijn mond van mijn plaatje losgegaan......Ik heb vanmorgen de tandarts gebeld (Cor en ik hebben een etentje a.s Zaterdag van Cor zijn werk) dus ik ga niet met zo'n gat in mijn mond daar heen! Maar ik kon toch mijn gebit en tand bij de tandtechniek brengen, en vanmiddag zonder gebit naar Marianne de Pedicure, maar daarna mag ik hem weer ophalen, gelukkig....het is echt erg ik heb mijn gebit dag en nacht in!!
Foto's van de vakantie komen nog. Dit is Mogan een schattig plaatsje iets verder dan waar wij waren.
Klik op de foto voor grote:

Groetjes en fijn Weekend, Truus

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hihi gelukkig had u niet de avond voor de vakantie van die letter gesnoept.... Het zal wel een leuk gezicht zijn geweest...maar mooi dat u hem straks weer helemaal in orde heb! xxMir

ღTruus zei

Ja zeg dat wel Mir, gelukkig had ik hem niet ingeslikt....anders had hij hem niet kunnen maken, en had ik morgen absoluut niet mee gegaan naar het etentje in Monnikendam!! Maar ik ben blij, ik heb mijn gebitje weer!! xx Ma