♥ Translate in your own language

woensdag 6 februari 2013

Het weer

Gisteren was het redelijk weer in Amsterdam, 's middags een ritje gemaakt op zoek naar een tafel model vriezer, de oude van ons is echt aan vervanging toe. Hij blijft maar draaien dus kost ons erg veel stroom. Ik wilde er een "No Frost" dat is dat je geen ijsafzetting meer hebt, lijkt mij ideaal Linda heeft een Koelkast en vriezer in een, het vriesgedeelte is ook No Frost en zij is er erg te spreken over, wij waren al bij Mediamarkt geweest en internet afgestruind voor de goedkoopste maar het is toch Mediamarkt geworden....even wachten tot hij er is.
Op weg heb ik nog mooie foto's gemaakt van de prachtige luchten vanuit de auto;
Vannacht werd ik wakker om een uur of 2 ik keek naar buiten en het was weer behoorlijk aan het sneeuwen, dus een foto gemaakt, misschien niet de mooiste maar ja...nu met het zonnetje is alles weer weg!

Geen opmerkingen: