♥ Translate in your own language

maandag 11 maart 2013

8 jaar mijn weblog!!





Dinsdag 12 maart is mijn Weblog alweer 8 jaar, na 3 verhuizingen van Web-log.nl naar Weblog.nl van Sanoma Media groep en dat is een grote ramp geworden, het grootste deel van de foto's was niet meer te zien...Ik heb toen alles naar blogspot van Google geplaatst en dat heeft maanden geduurd voor ik de meeste foto's - slideshows - filmpjes weer terug had geplaatst..
Nu hadden wij bericht gekregen van Sanoma Media waar Web-log van was en die de grootste puinhoop niet meer aankon om het bij WordPress.com te zetten. Ik heb het nog wel geprobeerd te transporteren maar ook daar zijn de foto's en plaatje enz.... niet meer te zien! Zie beneden. Klik om het groter te lezen.
 
En dinsdag 12 maart is ook Marry jarig! Van Harte Gefeliciteerd!
Een fijne dag, Truus & Cor 

Geen opmerkingen: