♥ Translate in your own language

dinsdag 25 maart 2014

Berichtje van Linda en Cor jarig


Berichtje van Linda Facebook: 23 maart
Zo....gezellig de verjaardag van mijn paps gevierd vandaag. Net de tas ingepakt voor Lorena...mn meissie gaat 2 weken noodgedwongen logeren....haar slaap en badkamer worden verbouwd, morgen gaat de verbouwing beginnen, ze gaan het hele plafond er uit halen en verstevigen en dan komt eindelijk de plafondlift er aan. De douchebrancard is ook al in aantocht en wordt vlak na de verbouwing bezorgd. Lorena kan natuurlijk niet tijdens de verbouwing in haar kamer slapen en omdat Connexxion en de dagopvang van die goed doordachte afspraken met elkaar hebben gemaakt kon ik geen vervoer regelen en kon ik niet anders dan Lorena dan maar 2 weken ook overdag naar het logeren doen...gelukkig is het dichtbij en kan ik naar haar toe als ik dat wil. Morgenochtend ga ik haar weg brengen....mis haar nu al
 foto collage van verjaardag Cor
 Klik voor groter op de foto!!

Geen opmerkingen: