♥ Translate in your own language

dinsdag 28 februari 2006

berichtje van Linda & Francisco

Hallo allemaal, Hier weer een update van de kleine.


Vorige week zijn we voor het eerst naar de verloskundige geweest en dat was erg leuk !! (leuker als in het ziekenhuis) je krijgt daar tenminste echt het gevoel dat je blij en gelukkig mag zijn met je zwangerschap. Mijn bloeddruk viel best mee en ik mag daar onder controle blijven. Daar moet ik over een paar weken weer heen. Vandaag moest ik nog naar het ziekenhuis en dus (gelukkig) voor de laatste keer, als alles zo blijft gaan. We hebben weer een echo gehad en alles was goed, de kleine groeit zoals het moet en alles zag er prima uit. De foto is weer niet zo mooi (vind ik zelf) maar toch, we hebben het weer kunnen zien bewegen enzo. Het is echt schitterend om dat te kunnen zien hoor, het nam affentoe slokjes vruchtwater, vingertjes bewegen, de voetjes lagen helemaal bij het hoofd, tis een klein acrobaatje haha en het maakte het de echologe (geen idee of het zo heet) erg moeilijk om alles wat ze wilde zien te laten zien, en ik had het nog wel toegesproken vanochtend dat het héél fotogeniek moest zijn vandaag…maar ja tis dus nu al eendwarsliggertje hahaha. In de 32e week krijg ik nog een echo bij de verloskundige maar dat duurt nog even. Mijn bloeddruk was nu net als vorige keer prima dus ze hadden niks meer te zeuren en ik mag als het dus zo blijft gewoon bij de verloskundige blijven en hopelijk dan thuis bevallen. We zijn nu ook lekker bezig met het kamertje en dat zal best leuk worden. Er komt ineens een hoop op je af,van alles regelen… groetje Francisco en


19 mei 2006 gaan Linda en Francisco trouwen

2 opmerkingen:

Linda zei

2 maart 2006 at 08:13

Hoi mam, misschien kan je ook die foto van het kastje er nog bij zetten…is ook wel leuk toch ? XXX Lin

Linda zei

2 maart 2006 at 10:40

TOPPIEEEE !!! Mooi he !! ;)