♥ Translate in your own language

donderdag 21 december 2006

Vrijdag

Photobucket - Video and Image HostingBijna Vrijdag,
Vandaag een beetje rare dag geweest, rommelig en toch veel gedaan.Cor was werken vandaag dus ik was alleen met Lorena, ze had vast last van haar tandjes was huilerig rommelig en heeft weinig geslapen, misschien morgen beter. Wil belde en ze moet 2 dagen eerder naar OLVG om aan haar andere knie geopereerd te worden dus nu 27 December .
Jammer dat ik niet bij haar kan zijn, maar we gaan even een weekje weg, LEKKER naar de zon met z’n allen kinderen en kleinkinderen, we gaan naar Gran Canaria en het is er momenteel lekker warm 22-23 graden.

Ik heb er best wel zin in maar er is zoveel gebeurd de laatste tijd, de renovatie de ziekte van Cobi dat is bij mij best wel hard aan gekomen, ook omdat ik steeds meega naar het ziekenhuis en zoveel nare dingen daar zie best heftig hoor. Afgelopen dinsdag was de tweede kuur.

Nu weer 3 weken wachten dan de laatste voor de operatie.

We hebben van het jaar geen kerstboom, volgend jaar maar weer, de kaarten stromen binnen en ik heb ze een mooi plekje gegeven dan lijkt het toch nog een beetje kerst.

Iedereen Fijne Kerstdagen en een gezond 2007 !!
Photobucket - Video and Image HostingMisschien dat ik 2de Kerst dag nog wat schrijf, maar weet niet zeker, moet ook nog pakken. Photobucket - Video and Image Hosting Groetjes van Truus & Cor

2 opmerkingen:

Di Mario zei

21 december 2006 at 23:29

Tante Truus,
ik ben nog net op tijd om hier even wat te plaatsen voordat je op vakantie gaat zie ik. Wens je vast een fijne vakantie en natuurlijk goede kerstdagen (en een hoop zon)

Ben benieuwd op de foto van je kleindochter die je hebt bewerkt hier ook nog te zien komt.

dimario.web-log.nl
Love As Always
Di Mario

Melody zei

op 22 december 2006 at 12:15

Hoihoi Truus…

Leuk dat die cursor hier nu ook werkt.
Op 1 januari zal ik er een nieuwe afbeelding aanhangen dus dan zal je wel zien wat het gaat worden. Als je een voorstel hebt mail het me dan maar met het gifje erbij, dan wijzig ik het hier wel op de server. Dan mail ik je dan de url wel terug zodat je alleen de url in die cursorcode even moet vervangen, oke ?!

Liefs Melody
melodymusic.web-log.nl