♥ Translate in your own language

maandag 29 januari 2007

Maandag

Vanmorgen waren Cobi en ik in OLVG controle bij de oncoloog, hij vertelde dus weer dat de chemo kuur goed was aangeslagen en dat een operatie meer risico's kan opleveren, daarom nog 3 kuren. we gingen nog even naar mondhygiënisten, bloed prikken en broodje eten en toen naar huis, vanmiddag is zij dus weer opgebeld door het ziekenhuis dat de chemo kuur van morgen één week is uitgesteld, er werd gezegd dat het bloed nog niet goed was voor een nieuwe chemo kuur, even rust dus voor haar.
En ik ben vanmiddag begonnen met de raamkozijnen te plamuren en morgen (omdat Cobi en ik niet naar het ziekenhuis hoeven te gaan) schuren en schilderen, eindelijk.........
Woensdag komen de nieuwe vitrage gordijnen voor achterramen en slaapkamer, ik hoop dat ik zo snel kan schilderen!!! Groetjes Truus.

Photobucket - Video and Image Hosting

Geen opmerkingen: