♥ Translate in your own language

woensdag 31 januari 2007

Schilderen

Photobucket - Video and Image Hosting We zijn al een paar dagen aan het klussen, Cor is op zolder bezig en ik neem de raamkozijnen voor mijn rekening. De achter ramen heb ik geschilderd, de deuren nog niet, er was te veel wind en dan moet ik ze open laten, dus wacht maar even voor beter weer. Vandaag zijn de nieuwe vitrage opgehangen en ook de schone overgordijnen. Morgen ga ik aan de voorkant, (slaapkamer) verder met plamuren en schuren misschien schilderen. Morgenmiddag komt ook de stukadoor weer terug voor de plafonds (hal en zolder) een dun laagje fiks of zo iets er over heen te doen, dat had hij niet gedaan.
En we hebben natuurlijk Lorena om op te passen zij was vandaag erg lief, dus kon lekker doorwerken.
Alvast wat foto’s van de klus!!

Photobucket - Video and Image Hosting

groetjes Truus.

Photobucket - Video and Image Hosting

1 opmerking:

Nettie zei

4 februari 2007 at 19:50

hoi luitjes jullie kunnen er wat van zeg dat klussen. Maar hoop snel voor je dat het gauw achter de rug is. Prachtige web heb je toch. Geweldig. En Cobi heel veel sterkte met de kuur. Groetjes Nettie. En Cor ik hoor net Ajax heb gewonnen eindelijk dus jou weekend kon niet meer stuk.