♥ Translate in your own language

vrijdag 16 februari 2007

Maureen

Photobucket - Video and Image HostingMorgen Zaterdag gaan we naar Sint Pancras, Maureen gaat dansen, weet niet precies waarvoor maar dat horen we morgen wel!!!! Ik zal mijn foto toestel meenemen.........
Volgende week 24 februari komt ze logeren bij ons.

De renovatie is deze week dus weer niet goed verlopen, er is dus bij ons niet veel gebeurd het dak zal wel volgende week worden en de veranda's hebben ze alleen op de winkel daken afgezet met hekken. Het is bij ons te veel verrot dat ze misschien alles moeten vernieuwen, dus maar weer afwachten.
Wij zijn nu verder gegaan met de keuken Cor heeft gewit en ik ben alle kasten aan het schoonmaken en véél oude troep aan het weggooien, knapt toch weer op.

En Zondag heeft Cor het druk, en brengt mij en Cobi naar Den Haag voor de Beauty Dag bij Connie Breukhoven dan gaat hij naar AJAX en daarna weer terug naar den Haag om ons op halen. Zal ook mijn fototoestel meenemen, hoop dat ik foto's mag maken!

Van de week kreeg ik deze foto van Linda van Lorena.

Ik wens iedereen een

Photobucket - Video and Image Hosting Groetjes Truus

1 opmerking:

Billy zei

18 februari 2007 at 22:27

tja, verbouwen is veel werk, en vaak komen ongeplande kosten bij…

Je hebt dus wellicht een druk weekendje achter de rug, Truus
Morgen ff bekomen dan?

Groetjes,

Billy
(nog bedankt voor je bezoekje aan mijn log, altijd welkom!)

bluesbrother.web-log.nl