♥ Translate in your own language

vrijdag 27 april 2007

Terug

We zijn er weer!!! Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Na een paar uur vertraging wegens technische mankementen waren we Woensdag laat in de middag pas thuis. Het weekje Benidorm was erg leuk maar het weer was wisselvallig veel bewolking en ook regen gehad en s'avonds was het behoorlijk koud, de laatste 2 dagen waren wel heel mooi dus hebben toch nog een kleurtje gekregen.
En dan kom je thuis en dan zie je al die rommel weer van de renovatie, er is dus in die week weinig gebeurd, de stijger zou eigenlijk vandaag weggaan maar..... hij staat er nog, ze hebben vanmorgen wel die GROENE lappen weggehaald eindelijk weer licht en zon.
Gisteren natuurlijk gewassen en gestreken en naar tuinhuisje om water te geven alles was kurk droog. Koninginnedag gaan we voor de deur zitten met wat spullen kijken of er nog plek is Maandag.Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Foto's kan ik er nog niet er bijzetten het programma werkt nog niet goed en ook nog niet veel tijd gehad. Iedereen een

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketGroetjes Truus.

2 opmerkingen:

Lorena zei

op 27 april 2007 at 21:10

hehe Opa en Oma zijn jullie er weer, ik heb jullie gemist hoor want ik heb jullie al 2 weken niet gezien omdat Opa en Oma Vigo er zijn, ik heb oorbelletjes en ik zeg de hele dag MAMA en ook nog wel PAPA hoor. Nou gelukkig zie ik jullie morgen weer, tot morgen !!
kusje Lorena

Gea zei

op 28 april 2007 at 21:58

Voor het mooie weer hoefde je nederland niet uit want daar hebben we genoeg van.Maar even de verbouwing ontvluchten was een goed plan.Hopelijk heb je weer genoeg energie op gedaan. Fijn weekend
groet Gea

gea50.web-log.nl