♥ Translate in your own language

dinsdag 17 april 2007

Wij zijn met vakantie


Morgen ochtend om 07.00 uur gaan we naar het zonnige (hoop ik) Benidorm één weekje op vakantie, we hebben een mooi hotel pal aan het strand. Vandaag zijn dan eindelijk de witters geweest om boven de keuken en de kamer weer opnieuw te witten na de lekkage van een tijd geleden. Het behang wat verpest was is ook vervangen, maar na het zien wat ze gedaan hebben heb ik die banen er weer afgetrokken, het zag er niet uit, de hoek bij het raam was half rond en ze hadden in plaats van te stoten, maar over elkaar heen geplakt, och och wat een puinhoop is die hele renovatie toch. Als we terug zijn zien we wel weer, eerst vakantie.... Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket......

Groetjes Truus

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

2 opmerkingen:

Mir, Roy, Dyon en Maureen zei

op 17 april 2007 at 22:28

Zet alles uit jullie kop, zie wie het zegt!!!! en geniet en vergeet even alles…. Veel Plezier.. Groetjes Roy, Mir, Dyon en Maureen. xxx

Nettie zei

op 18 april 2007 at 16:07

Lekker er even uit, gelijk hebben jullie. Je weblog ziet er weer mooi uit. Maar moest die foto nou van mij. IK ben er niet zo wild op. Volgende keer mij er eerst wel afsnijden hoor in photoshop of die plooien wegpoetsen. Groetjes je computermaatje.