♥ Translate in your own language

maandag 21 mei 2007

Rustig dagje

Vandaag een beetje rustig dagje geweest, vanmorgen het huis opgeruimd gestofzuigd en vanmiddag naar de stad gefietst. Het Rokin is een grote bouwput moest omrijden om bij de Dam te komen, ben bij C&A lekker aan het rondsnuffelen geweest en heb een paar dingen gekocht, ik was al een paar maanden niet meer geweest, ook de Albert Cuypmarkt moet ik weer nodig bezoeken komt gewoon niets meer van de laatste tijd.

Afgelopen zaterdag was Lorena bij ons logeren en ik heb een filmpje en foto's van het badderen in het wasbakje!!! Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Ze vond het geloof ik wel leuk Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Woensdagavond gaan we naar *DE MUSICAL* THE WIZ met 7 groten en 3 kinderen het is in het Beatrix Theater in Utrecht we gaan met een paar auto's zal wel gezellig worden.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Groetjes Truus

2 opmerkingen:

Hanneke zei

op 23 mei 2007 at 20:55

Hallo Truus, ik kom hier via de weblog van Gea en ik zie dat je nog maar net begonnen bent en zoals je zelf zegt nog veel moet leren. Nou ik vind je weblog helemaal fantastisch hoor. Erg knap gedaan! Ik moet me nog wel even inlezen in je weblog, misschien doe ik dat van het weekend, we hebben tenslotte een dag extra.
Groetjes Hanneke

Hanneke zei

op 23 mei 2007 at 20:58

Nou dat van net begonnen heb ik zeker bij een ander gelezen. Ik zie nu dat je al een tijdje mee draait. Maar het ziet er prachtig uit. Mijn complimenten.

Hanneke