♥ Translate in your own language

donderdag 24 mei 2007

The Wiz

Gisteravond zijn we met 9 Vrouwen en één manneke naar Beatrix Theater in Utrecht geweest en hebben de Musical the Wiz gezien. Wat een fantastisch leuk gespeelde musical, mooi Theater trouwens iedereen kon goed zien, mooie kostuums leuke grapjes echt van deze tijd. Wij hebben allemaal genoten, en waren rond middernacht weer thuis.

Vandaag waren we vroeg op de tuin, oppassen op Lorena ik had slecht geslapen van mijn knie, heel pijnlijk, de fysiotherapeut had Dinsdag een cysten in mijn knieholte zo groot als een flinke ei gevoeld dus daar heb ik behoorlijk last van, ik kan pas 17 juli voor foto’s en orthopedie terecht in het OLVG eigenlijk veel te lang, maar ja tegenwoordig zijn overal lange wachtlijsten dus geduld.

Morgen ochtend gaan we naar Linda even ons haar laten doen en als het nodig is nemen we Lorena mee terug, ik hoop dat het morgen nog mooi weer is dan gaan we nog even naar de tuinhuis.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Truus

3 opmerkingen:

Lin zei

op 25 mei 2007 at 21:56

Het was heeeel leuk en gezellig bij “the Wiz” en leuke foto !!
XXX Lin

Wil zei

op 26 mei 2007 at 18:24

Ik vond het ook een fijne leuke avond erg gezellig om met elkaar naar een theater te gaan, wij hadden mooie plaatsen fijn dat wij zo op het toneel keken vooral met kinderen.Het is een mooie foto.
Liefs Wil

Wil zei

op 26 mei 2007 at 18:31

wat een mooie foto’s van Lorens en de tuin!
xx Wil