Afgelopen Vrijdag ben ik voor het eerst met Cobi mee geweest voor haar eerste bestraling in het Antonie Van Leeuwenhoek, het zijn behandelingen van 1 á 2 minuutjes Wij moesten er al vroeg zijn en werden opgehaald door de taxi van Connexxion, exact op tijd en terug ook. Maandag ging het ook zo, alleen was de terug tocht met een busje.Vandaag werden we ook weer opgehaald met een busje 10 min. later maar we waren op tijd in het ziekenhuis. In de hal bij de receptie staat een telefoon waar je dus Connexxion kan bellen, Cobi heeft het 15 minuten vol gehouden en een andere man die had al…1 uur staan te wachten op een Bus of Taxi en was weer opnieuw gaan bellen, maar er werd gewoon niet opgenomen door de centrale, ik heb toen maar Cor gebeld en die zou ons ophalen, we hoorden allerlei verhalen van de mensen dat het gewoon een ramp is met de taxi's en bussen van Connexxion, inmiddels waren behoorlijk wat mensen aan het wachten, gelukkig kwam Cor. Mij benieuwen hoe het morgen zal gaan, Donderdag niet en dan nog op Vrijdag, 4x per week, totaal 13 bestralingen.
Hier een berichtje uit een krant:
Ook zouden de chauffeurs niet medisch zijn opgeleid en weten ze niet wat ze moeten doen in nood gevallen. Ook is het veel mensen een doorn in het oog dat ze steeds te maken krijgen met een andere chauffeur.
Zorgverzekeraar Agis erkent dat er een structureel probleem is met het ziekenvervoer.Connexxion laat weten de klachten serieus te nemen, maar wil geen verdere mededelingen doen.
Truus
Hier een berichtje uit een krant:
Ziekenvervoer Connexxion ook slecht.
Het ziekenvervoer van Connexxion is niet op orde. Hulpbehoevenden staan vaak te wachten op het bedrijf dat de ritten naar zorginstellingen uitvoert voor zorgverzekeraar Agis.Ook zouden de chauffeurs niet medisch zijn opgeleid en weten ze niet wat ze moeten doen in nood gevallen. Ook is het veel mensen een doorn in het oog dat ze steeds te maken krijgen met een andere chauffeur.
Zorgverzekeraar Agis erkent dat er een structureel probleem is met het ziekenvervoer.Connexxion laat weten de klachten serieus te nemen, maar wil geen verdere mededelingen doen.
Truus
Geen opmerkingen:
Een reactie posten