♥ Translate in your own language

zondag 7 oktober 2007

griep!

Het griep virus heeft mij behoorlijk in zijn greep, verkouden, niezen, keelpijn en héél veel zakdoekjes Morgen ga ik pas om 11.30 uur met Cobi mee naar AVL dus kan nog even langer blijven liggen, het slapen is momenteel een ramp, elke nacht lig ik uren wakker.

Zaterdag over een week 20 okt. gaan Cor en ik naar AHOY ik had kaarten gewonnen via Postcode loterij.
Postcodepop: is een fantastisch muziekfestijn in Ahoy, met toppers uit de Nederlandse popmuziek! Er zijn 2 concerten: op 19 oktober en op 20 oktober. De concerten
duren van 19.45 tot 23.00 uur.

Toegangskaarten voor 20 oktober zijn verloot in de Nationale Postcode Loterij in de maand juli. Iedereen die in juli meespeelde in de Postcode Loterij heeft kans gemaakt op deze prijs. Prijswinnaars hebben inmiddels schriftelijk bericht van ons ontvangen.

Marco Borsato, Ilse De Lange, Ali B, Edsillia Rombley en Krezip. De kaarten kregen we zaterdag en we zitten Arena vloer Rij 4, dus ik denk dat we goed zitten en er zaten ook nog muntjes bij voor drinken en snacks, nou ja een echte verwennerij van de postcode loterij.


Truus

4 opmerkingen:

Linda, Francisco en Lorena zei

9 oktober 2007 at 08:38

aaaaaah ben je alweer een beetje opgeknapt ??
Je ligt nu nog te ronken dus ze is aan het uitslapen geloof ik. Straks komt de fysio en daarna vroeghulp, ik bel vanmiddag wel even.

M@m zei

9 oktober 2007 at 15:17

Verkeerd dagje Lin, uitslapen was gisteren, vandaag was het vroeg
Spreek je strakjes doeeg

Maarten Nettie en Maya zei

9 oktober 2007 at 21:19

Ach stakkertje heb je de griep.Nu als je niet kan gaan naar de Arena dan ga ik wel met Cor mee hoor.Maar ik hoop dat je gauw beter ben en met Cor alles goed gaat met de knie.Wat een gedoe hé met dat vervoer.Gelukkig dat Cor al zover is dat hij kan rijden.Groeten aan jullie allemaal van

ღTruus zei

9 oktober 2007 at 23:44

Met ons gaat alles weer goed hoor Net, gelukkig alleen nog wat snotterig en met Cor zijn knie gaat ook prima Groetjes voor jullie