♥ Translate in your own language

zaterdag 13 oktober 2007

Ongeluk

Dat was me weer een druk weekje, de verkoudheid is nog niet helemaal over bij mij , maar ik heb wel Lorena aangestoken van de week, oo wat was dat grietje ziek en verkouden ze huilde veel en wilde niet eten en drinken, Vrijdag ging het gelukkig iets beter. En vandaag is zij weer gaan eten hoorde ik dus gaat de goede kant op. Nu is Cor aan het hoesten en proesten en ligt nu voetballen te kijken op bed.


Van de week 4 keer met Cobi mee geweest naar AVL, gaat gelukkig wat beter, alleen toch wel veel bijwerkingen misselijk en moe, maar Vrijdag op de terugweg naar huis in de taxi kreeg ze telefoon van haar schoondochter Chiquita dat Bennie haar zoon een ongeluk had gehad en ligt in het ziekenhuis OLVG eerste hulp.
Hij was namelijk uit de bus gestapt (achter centraal station) en wilde oversteken en liep door rode licht en is geschept door een auto en is op de motorkap terecht gekomen door de lucht geslingerd en op straat gekletterd, Ambulance heeft hem naar OLVG gebracht. Hij ligt nog met 2 infusen en heeft overal kneuzingen en hij had teveel aan Adrenaline. Ik wist niet wat het was maar schijnt gevaarlijk te zijn, verder krijgt hij nog morfine. Cobi was behoorlijk van streek, kan ze er ook nog bij hebben. Dinsdag is zij jarig, Chiquita zou lekker Surinaams koken voor haar verjaardag, maar ik denk dat het nu niet doorgaat, we zien het wel.
Truus

Geen opmerkingen: