♥ Translate in your own language

maandag 30 juni 2008

Gé operatie

Vanmorgen is mijn schoonzuster Gé geopereerd, een zware operatie, Fred belde om 2 uur dat de operatie klaar was en dat ze op een soort intensive care lag, hij is naar de VU gegaan, maar is toen weer naar huis gegaan omdat ze nog niet wakker was. Om 7 uur belde Fred mij weer dat ze nog steeds sliep hij wacht nu tot de dokter hem gaat bellen.

Vorige week een druk weekje gehad en Roy, Mir, Dyonne en Maureen zijn zondag naar Turkije gegaan, ze zouden om 17:00 vertrekken maar ze hadden maar liefst 5 uur vertraging en kwamen pas om 4:30 aan in het hotel.

Gisteren ook nog met Nettie gesproken, zij ligt nog steeds op bed met haar gebroken enkel, morgen moet zij terug naar OLVG voor controle, dus ze hoopt dat zij in ieder geval loopgips mag, we wachten af, Woensdag avond gaan Cor en ik even op visite.

Ja en nu moet ik toch nog weer over Wil vertellen…Wil is op het moment in Turkije op vakantie, afgelopen Donderdag kreeg ik een sms'je en jullie raden het nooit…of wel…maar Wil schreef ik ben gevallen en ze is daar naar het ziekenhuis gebracht foto’s gemaakt van haar enkel en er zat een scheurtje in het bot…dus 4 weken gips en niet op staan, eigenlijk zou zij morgen terug komen, (Wil belde net nog) maar omdat ze in een rolstoel zit is er geen plaats in het vliegtuig waar mee ze zou vliegen, dus hebben ze een andere vlucht verzorgt Donderdag, maar met een hele omweg, eerst via Izmir dan overstappen in Istanboel en door naar Amsterdam ongeveer 6 uur zei ze. Bijna niet te geloven wat ze dit jaar allemaal moet doormaken, 22 juli moet zij ook nog aan haar arm geopereerd worden.

Nu de goede dingen, Cor gaat goed, Cobi gaat ook goed over 3 maanden weer terug komen, met Mirjam haar moeder gaat het ook gelukkig beter de kuren slaan aan vertelde Mirjam.

De komende dagen gaat het heet worden dus bij mij gaat de fan weer aan,

groetjes Truus. Bijna vergeten Spanje is kampioen geworden,

Francisco gefeliciteerd met je Landje.


Geen opmerkingen: