♥ Translate in your own language

donderdag 24 juli 2008

Nettie, Wil en Tuinhuisje



Gisteren Woensdag was ik bij Nettie in het OLVG, Het gaat nog niet zo best met haar enkel, ze hebben er een hele constructie aan gemaakt en wordt 2 maal per dag gespoeld met een soort jodium alcohol om de schroeven, wonden schoon en open te houden.
Nettie mocht eigenlijk Vrijdag naar huis, maar omdat zij moet spoelen heeft zij liever de wijk verpleging die dat doet en de wonden bekijken kan zodat er niks mis kan gaan. Dus komt zij Maandag naar huis, Ik dacht dat zij dan over 1 week weer terug moet om een draad met balletjes die er inzitten te verwijderen een soort antibiotica.
Ik hoop dat ik alles goed heb onthouden. Volgende week schrijft ze misschien zelf wel een mailtje.

Beneden wat foto's van Nettie, en ook van Wil die was Dinsdag aan haar schouder geopereerd en waren wij Woensdag avond even geweest, was nog pijnlijk maar de operatie was geslaagd en Wil moet 2 weken in mitella en dan terug naar de arts.


Vandaag een heerlijk rustig dagje op de tuin gehad luieren en wat lezen en wat in de zon gelegen, morgen maar weer als het weer nog goed blijft.



Fijne dag morgen, Truus

Photobucket - Video and Image Hosting

1 opmerking:

Wil zei

op 30 juli 2008 at 19:08
Hoi Truus, wat een stellage heeft Nettie aan haar been, je had het mij wel verteld maar als je het ziet schrik je wel. Ik hoop dat haar herstel snel mag verlopen. Mijn foto’s zijn erg leuk het is fijn om het terug te zien hoe ik er uit zie na een operatie want dat zie je normaal niet als je geen grote spiegel heb.
Truus bedankt voor de foto en de film van Nettie
groetjes Wil