♥ Translate in your own language

donderdag 17 juli 2008

Update Nettie

Photobucket - Video and Image HostingHier is weer een update van Nettie.
Onderwerp: enkel
Hallo lieve mensen, ik zou alleen mailen bij goed bericht maar helaas. Ik ga Vrijdag naar het ziekenhuis en wordt weer geopereerd. Deze operatie kan zich een paar keer herhalen. Al mijn plaatwerk van nu gaat eruit en dan gaan er pennen buitenwaarts er in. Dus aan je scheenbeen en enkel komt dat te zitten ik heb een virus zitten van het metaal in mijn enkel en dat krijgen ze er zo niet uit want mijn bot groei word er door aangetast. Dus was er alleen deze optie met die verstande dat ik nu niet meer zou kunnen lopen en met deze operatie een kans is dat ik wel weer kan gaan lopen, alleen met een stijve enkel. Nou veel keus heb je niet. In ieder geval wordt dit een hele lange weg om te gaan, maar misschien als alles er uit is en schoongemaakt wordt dat het wat sneller gaat. Oké dit is alles weer voor zover tot horens groetjes van Jeannet (Nettie).
Nou Nou het is weer behoorlijk @#*&^%!! Er komt geen eind aan al die berichten die ik hoor, bij Wil hebben ze inmiddels weer (nieuw) gips erop gedaan was zacht geworden dus weer terug, de gipsverpleegster zei ...U heeft er zeker mee gedoucht, ja hoor zei Wil ik heb al zo vaak in het gips gezeten en heb ook een speciale zak ervoor, O dan zal het wel aan ons hebben gelegen zei die......juffrouw.
Gé is thuis, gaat nog niet zo lekker zegt ze en had ook nog diarree, Fred opgebeld en ze heeft wat pilletjes er voor. De stoma gaat prima, nu nog een tijdje herstellen.
Iedereen een fijne dag en voor Nettie sterkte morgen!!!

Geen opmerkingen: